Sfaturi pentru a alege o agenție SEO de încredere

Dacă citiți acest blog, felicitări! Tocmai v-ați pornit în călătoria dvs. SEO. 

A ști ce beneficii poate aduce o campanie SEO eficientă este primul pas către succes. Deci asta înseamnă că ți-ai făcut temele. Și după cum arată, ai făcut o treabă grozavă. 

De unde știu? 

Pur și simplu pentru că ești în căutarea unor sfaturi despre cum să alegi o agenție SEO și asta arată că înțelegi că SEO este un job cu normă întreagă. 

Este nevoie de dedicare, angajament, resurse și revizuiri continue pentru a se asigura că eforturile produc rezultate de top. Și toate aceste responsabilități vă pot împiedica să faceți ceea ce vă place cel mai mult – să vă conduceți afacerea. Predarea SEO către profesioniști vă poate ajuta afacerea să atingă cote mai mari.

Mai mult, ei sunt experți în această campanie digitală. Deci sunt la curent cu ultimele tendințe. Acest lucru asigură că este concepută o strategie eficientă pentru a obține cele mai potrivite rezultate în mod specific pentru marca dvs.

Cum poate o agenție SEO să ajute companiile?

Dar înainte de a merge mai departe, haideți să facem o scurtă recapitulare a  beneficiilor pe care o companie SEO  le poate crea pentru marca dvs. Dacă este făcut corect, vă puteți aștepta ca SEO să producă următoarele rezultate:

  • Creează conștientizarea mărcii 
  • Îmbunătățește clasamentele
  • Crește traficul către site-ul dvs
  • Conduce la o experiență mai bună a utilizatorului și o performanță mai bună a site-ului web
  • Construiește credibilitatea mărcii tale
  • Poate deveni sursa principală de clienți potențiali
  • Promovează rate de conversie și vânzări mai mari
  • Crește șansele ca utilizatorii locali să viziteze un magazin fizic după ce au căutat online
  • Îmbunătățește diferite aspecte ale site-ului dvs., cum ar fi compatibilitatea cu dispozitivele mobile și viteza
  • Vă ajută să mențineți o cotă de piață
  • Treci înaintea concurenței

Indiferent dacă încercați să vă ocupați de SEO pe cont propriu sau să angajați o agenție care să se ocupe de asta, trebuie să monitorizați eficiența campaniei dvs. 

Prin urmare, planificați să utilizați  instrumente de monitorizare SEO  pentru a urmări rezultatele pentru a vă îmbunătăți clasamentul și traficul organic. Mai mult decât atât, dacă nu obțineți rezultatele corecte din tacticile dvs. actuale de SEO, atunci este timpul să vă revizuiți activitățile.

Suntem cu toții de acord că angajarea unui specialist SEO este ceea ce trebuie făcut 

Dar întrebarea critică este cu ce agenție SEO ar trebui să lucrez? Dacă vă gândiți la ce companie să alegeți, nu sunteți singur. Cu internetul inundat de  companii de top SEO , de unde știi care este cea mai bună pentru tine?

În plus, alegerea unei agenții SEO este o chestiune serioasă. Semnarea unui contract cu o agenție SEO este începutul unei relații pe termen lung. Și la fel ca toate celelalte relații de succes, trebuie să fii capabil să ai încredere și să depinzi unul de celălalt. 

Cum să alegi agenția SEO potrivită pentru afacerea ta?

Deci nu puteți selecta pur și simplu un nume care doar arată suficient de bine. Trebuie să vă cercetați și să continuați cu ochii deschiși. Iată șapte sfaturi pentru a te îndrepta în direcția corectă.

1. Definiți-vă obiectivele SEO

Priviți ce servicii oferă fiecare agenție. Care dintre ele se aliniază cu obiectivele tale? Acest lucru vă va ajuta să vă restrângeți căutarea și să alegeți cele mai bune agenții SEO pentru nevoile dvs.

Identificați ce zone ale prezenței dvs. online au nevoie de lucru. Așadar, începeți cu o analiză competitivă a marketingului digital. Ai nevoie de un site web nou sau pur și simplu să-ți modifici tacticile SEO actuale? 

De exemplu, dacă o companie decide că are nevoie de un site web nou, trebuie să știe cum se va face acest lucru. În prezent, o opțiune populară este WordPress . Dar înainte de a decide asupra unei teme WordPress , luați în considerare următorii factori:

  • Viteza de incarcare
  • Compatibilitate teme cu dispozitive
  • Performanța browserului
  • Integrari de pluginuri
  • Ușurință SEO
  • Ușurință de personalizare
  • Disponibilitatea actualizărilor

Dar doar proiectarea unui site web nu este suficientă pentru a face brandul dvs. profitabil. Veți avea nevoie de ajutor suplimentar din partea agenției SEO. Prin urmare, selectați o temă care să le faciliteze eforturile.

2. Adunați toate informațiile relevante 

Poate compania să-și susțină afirmațiile cu fapte? 

Pentru asta, ai nevoie de opinii imparțiale despre agenția SEO. Există o mulțime de date pe care trebuie să le analizați, cum ar fi recenzii online, studii de caz și mărturii ale clienților agenției SEO . Și ar trebui să le citiți pe toate, începând cu cele mai recente. Acesta este un indicator relevant pentru cât de mult se află compania în topul tendințelor SEO actuale.

Începeți prin a le căuta pe Google. Și pentru că fiecare industrie are module unice, precum și așteptări diferite ale consumatorilor, ar trebui să fii amănunțit în cercetarea ta. O agenție de renume va fi mai mult decât dispusă să vă furnizeze toate informațiile de care aveți nevoie.

3. Identificați tehnicile pe care le utilizează

Pentru a obține dovada cât de eficientă este o agenție, cereți să vedeți numărul de indicatori cheie de performanță SEO.

Chiar dacă este posibil să nu fie în măsură să ofere toate detaliile din cauza clauzelor de confidențialitate a clienților, ei pot arăta câteva dovezi ale cât de buni sunt la locul lor de muncă. La urma urmei, firmele profesionale de SEO de obicei urmăresc și măsoară rezultatele campaniei. Acest lucru le permite să perfecționeze strategiile până la obținerea rezultatelor optime.

Principalele valori SEO care ar trebui urmărite sunt:

  • Clasamente
  • Oportunitati si vanzari
  • Trafic organic
  • Clasamentul cuvintelor cheie
  • Backlink-uri
  • Rata de respingere
  • Pagini pe sesiune
  • Timp mediu de încărcare a paginii 
  • Rata de clic organică (CTR)

4. Vizitați compania SEO

După cum am menționat anterior, aceasta este o relație. Așa că cunoașteți oamenii implicați. Un lucru este să vorbești cu ei la telefon, dar este complet diferit să întâlnești echipa față în față. În acest fel, veți avea o idee despre persoanele implicate. 

Aceasta este oportunitatea ta de a intra în legătură cu întreaga echipă. Amândoi trebuie să fiți capabili să vă relaționați și să vă înțelegeți unul pe altul de la început. Aducerea tuturor membrilor pe aceeași pagină de la început economisește timp și resurse. Mai mult, aceasta este partea în care agenția vă va ghida prin unele dintre tacticile lor. Nu numai că le aduce pasiunea și creativitatea la masă, dar arată și atitudinea lor față de tine și afacerea ta. 

5. Fii clar cu privire la buget

Înainte de a investi într-o agenție SEO, luați în considerare bugetul dvs. Cât îți poți permite să cheltuiești? 

O campanie de servicii locale necompetitive poate costa câteva sute de dolari pe lună, în timp ce un produs național competitiv mai agresiv poate costa mii. Aveți fonduri pentru a vă susține campania SEO pe termen lung? Putem fi cu toții de acord că bugetul este un factor important înainte de a alege o agenție SEO.

Trebuie să te întrebi despre pachetele SEO care se încadrează în bugetul tău. Dar amintiți-vă, există riscuri asociate cu agențiile SEO low-cost. Dacă nu respectă în mod corespunzător regulile Google adecvate, pot afecta reputația mărcii dvs. Sau mai rău, primiți penalități Google pe site-ul dvs.

6. Atenție la garanțiile SEO

Una este să arăți rezultate pozitive, dar este cu totul alta să garantezi rezultate specifice. Fiți suspicios dacă o companie SEO le garantează, deoarece nu există nicio modalitate de a prezice cu precizie SERP-urile site-ului.

În timp ce agențiile de SEO au o idee bună despre cum să producă rezultate optime, algoritmii Google se schimbă constant. Prin urmare, experiența și numărul de ani în care o agenție a fost în afaceri sunt factori determinanți ai cât de eficiente sunt strategiile unei agenții.

7. Gândește-te dincolo de SEO

Este grozav că iei SEO în serios. Dar gândiți-vă la imaginea de ansamblu. De ce altceva are nevoie site-ul tău pentru a trece înaintea concurenței? Mai important, concentrați-vă pe cum să generați venituri cu vânzări și conversii reale. 

Multe agenții SEO oferă campanii SEO avansate. Trebuie să alegeți unul care are cunoștințe și experiență adecvate în a vă duce marca la cote mai mari. Pentru aceasta, va trebui să întrebați despre optimizarea ratei de conversie și testarea AB.

Un ultim gând

Amintiți-vă că SEO este un proces complex. Implică o mulțime de detalii și nuanțe. Cu toate acestea, toate au același scop: să vă facă site-ul mai ușor de înțeles de către motoarele de căutare, să creșteți vizibilitatea online și să vă faceți site-ul mai prietenos pentru utilizatori. 

Unele tipuri de SEO sunt:

  • SEO tehnic
  • SEO pe pagină
  • SEO de conținut
  • SEO off-page
  • SEO local
  • SEO mobil

Aceste subseturi de SEO nu sunt procese diferite. Este doar o modalitate de a împărți SEO în porțiuni mai mici, astfel încât să fie mai ușor de gestionat.

Există și alte tipuri de SEO, în funcție de dimensiunea afacerii tale. De exemplu, o agenție SEO B2B vă poate ajuta să personalizați strategiile pentru compania dvs., astfel încât să puteți beneficia de avantajele SEO. Vă poate ajuta să vă depășiți concurenții, să capturați mai mulți clienți potențiali, să creșteți vânzările, să dețineți mai multă cotă de piață în industria dvs. și să duceți rentabilitatea investiției la următorul nivel.

În mod similar, o agenție SEO pentru întreprinderi poate ajuta la atragerea, conversia și creșterea clienților potențiali pentru a îmbunătăți conductele de vânzări. Acestea urmăresc să sporească creșterea întreprinderii, astfel încât alte afaceri să nu vă depășească. 

Și odată cu creșterea afacerilor online, o agenție SEO eCommerce poate ajuta la optimizarea seo a diferitelor aspecte ale unui site de comerț electronic, cum ar fi pagina de pornire, paginile de produse, elementele vizuale, conținutul blogului, marketingul pe rețelele sociale și multe altele.

Încheierea

SEO este o investiție valoroasă pe care nu ar trebui să o dai drept un alt jargon tehnic. Mai degrabă, este ceva ce ar trebui să începi mai devreme decât mai târziu. De fapt, luați în considerare aceasta ca fiind oportunitatea ideală de a construi gradul de conștientizare și echitate a mărcii dvs. Cu campania potrivită, site-ul dvs. poate obține vizite cantitative și calitative.

Dacă bugetul dvs. de marketing vă permite, angajarea unei companii SEO este o modalitate excelentă de a vă extinde afacerea. Dar găsirea celui perfect este probabil cea mai grea parte. Vrei să lucrezi alături de o echipă de experți care sunt la fel de investiți în prosperitatea afacerii tale ca și tine. Ai încredere în ei pentru a construi imaginea corectă a mărcii tale.

Este timpul să alegeți agenția SEO potrivită din România pentru succes. Și un partener de încredere poate face chiar asta și mai mult.

Previous post Compartiment de diagnostic si tratament in patologia din Spectru Autism si ADHD
Next post Ce este SEO?